La receptia sau livrarea efectiva a oricarui produs de catre Convectorit Technology SRL se considera ca: proprietarii de drept ai produselor receptionate au citit si sunt deacord NECONDITIONAT cu procedurile Convectorit Technology SRL inscrise in sectiunile:

GARANTIA CONITECH

SERVICE CONITECH

LIVRARE

Proceduri SERIVCE CONITECHNOTE IMPORTANTE
  • - Produsele se predau in casieria Convectorit Technology SRL personal sau de catre curierul acceptat de Beneficiar.
  • - La receptia produsului in Service se atribuie un numar de referinta ce va avea ca scop identificarea produsului pe tot parcursul procesului de remediere cat si pe perioada de garantie.
  • - In cazul produselor ce nu pot fi predate personal se atribuie, telefonic, un numar de referinta inainte ca produsul cu destinatie SERVICE CONITECH sa fie predat transportatorului (in acest sens se deschide fisa client cu datele posesorului echipamentului si orice observatie ce o considera necesara acesta, urmand a fi verificata la receptia coletului)
  • - Receptia produselor in Service se face in prezenta Beneficiarului si se completeaza procesul verbal electronic cu acceptul acestuia, exceptie fac doar produsele trimise prin curieri.
  • - In urma receptiei se intocmeste devizul de reparatie in format PDF si va fi trimis catre beneficiar pe email (acolo unde este posibil) sau se contacteaza telefonic, in maxim 5 zile lucratoare.
  • - In urma confirmarii devizului de reparatie se aplica procedura de reparatie a produsului care poate dura pana la 5 zile lucratoare (in functie de fluxul de echipamente din service).
  • - In cazul reparatiei reusite, beneficiarul este contactat pentru a plati contravaloarea remedierii si ridicarea echipamentului (acolo unde este posibil).
  • - Exceptie fac produsele trimise prin curieri a caror plata se face ramburs si care va contine taxele de transport adaugate valorii de reparatie acceptate anterior.
  • - Garantia standard minima pentru reparatii si remedieri este de 3 luni, exceptiile vor fi notificate pe factura; mai multe detalii gasiti in sectiunea GARANTIA CONITECH
  • - La receptia produselor trimise prin curieri, procesul verbal se face in baza continutului coletelor si a starii fizice a produselor la momentul deschiderii coletelor.
  • - Convectorit Technology SRL nu isi asuma nici o neregula aparuta de la expedierea produsului de catre beneficiar si pana la constatarea efectiva la receptie, indiferent de natura acesteia, responsabilitate ce ii revine in totalitate beneficiarului si a transportatorului.
  • - In urma receptiei produselor trimise prin curieri se confirma telefonic (acolo unde este posibil) si pe email (acolo unde este posibil) defectul produsului receptionat.
  • - Lipsa datelor de contact valabile poate duce la casarea definitiva a produsului fara notificarea sau acceptul proprietarului, aceasta nefiind posibila.
  • - Produsele ce stationeza fara motiv in magazia Convectorit Technology SRL se vor retine timp de maxim 30 zile calendaristice incepand cu a 3-a zi calendaristica de la notificarea telefonica sau pe email a beneficiarului pentru ridicarea produselor.
  • - Pe toata perioada de retinere in magazia Convectorit Technology SRL, se aplica costul de magazinaj de 10 lei/zi si trebuie achitat integral la data ridicarii produsului indiferent daca produsul a fost reparat sau nu de catre Convectorit Technology SRL.
  • - La expirarea termenului de 30 zile de magazinaj ce incep cu cea de a 3-a zi dupa anuntarea Beneficiarului spre a ridica produsele din Service firma Convectorit Technology SRL considera produsele respective abandonate si incepe procedura de casare interna in scopul reducerii spatiului ocupat de produsele respective in magazia Convectorit Technology SRL.